Hieronder kunt u de prototype zien van de communicatie tussen een persoon en KLM.
Hierbij is de opdracht dat de gebruiker zijn stoelwijziging doorgeeft en deze succesvol wordt behandeld door KLM.

 

Hierboven kunt u zien dat KLM contact opneemt met de gebruiker.
Hierbij worden de essentiele data naar de klant verzonden, zoals de link waardoor je kan gaan inchecken.
Nadat je alles bent doorlopen en je hebt ingecheckt stuurt KLM jouw persoonlijke instapkaart naar je toe. Deze kan je dan gaan gebruiken bij de gates op de desbetreffende luchthaven.

Alle data die je hebt ingevuld, zoals je stoel nummer, tijd van je vlucht, van en waarheen en aankomsttijd staan duidelijk op de instapkaart genoteerd.

Bij deze stap vraagt de gebruiker aan de database of hij zijn stoel kan wijzigen van stoelnummer 18E naar stoelnummer 20E. Nadat er vanuit zowel de gebruiker als de AI akkoord gegeven wordt veranderd de AI de stoelnummer indien mogelijk.

Uiteindelijk wordt deze wijziging van stoelnummer op je ticket geplaatst en stuurt de AI de gebruiker zijn nieuwe ticket op.

Wanneer de gebruiker land (wat de AI vanuit de database kan zien) wordt er een vriendelijk bericht verstuurd waarbij de AI de gebruiker bedankt voor het kiezen van KLM.

 

Categories: Baris

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *