Om onze Pathe experience te verbeteren hebben we onderzoek gedaan naar het gebruik van Machine learning en artificial intelligence. Hierbij hebben we ondervonden wat we nodig hebben om ons concept tot een succes te brengen.

We maken gebruik van de input van de gebruiker om de AI aan te leren wat de prefferences zijn van de gebruiker. Zo kan de AI de volgende onderdelen in de app inzien. Dit wordt allemaal geregistreerd door het feit dat de gebruiker zijn eigen Pathe Goldpass gebruikt om alles aan te schaffen of om keuzes te maken voor in de bios.

  • Waar de gebruiker het liefst zit (Ruwe schatting van meest gekozen stoelen door de gebruiker zelf).
  • Wat de gebruiker eet en drinkt (De gebruiker krijgt korting voor het toepassen van zijn Goldmember kaart).
  • Hoe vaak de gebruiker naar de film gaat.
  • Welke film genre de gebruiker het liefst bekijkt.

Aan de hand van deze input die de gebruiker zelf invoert door zijn eigen Goldmember kaart gebruik zal de AI in kunnen zien wat de gebruikelijke acties van deze gebruiker zijn.
Op basis van de informatie hierover kan de AI zelf input creëren en dit kan de gebruiker zelf goedkeuren door akkoord te gaan met de input van de AI.

Zo kan de AI ervoor zorgen dat er een medium popcorn besteld wordt met een cola voordat de gebruiker zelf doorheeft dat hij dat wilt. De gebruiker kan hiermee akkoord gaan door op zijn Pathe app akkoord te gaan met de suggestie van de AI.

Categories: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *