Presentatie

Hieronder kun je de slides van de presentatie nog eens op het gemak terug kijken.

Concept Presentatie 1

Feedback

  • Goed gepresenteerd, duidelijk en kalm
  • Locals en verbinden zijn de juiste pijnpunten
  • Hotel / travel business is bezig over te gaan naar deze nieuwe experience
  • Doorslaggevend in de uitwerking: de uitwerking voor beide kanten (reizigers en locals) beide experiences moeten goed zijn
  • Focus toekomstig research niet alleen op Rotterdam en Nederland
  • Willen de locals sharen, wat willen ze sharen en wat willen de locals er voor terug?

Is leggo open voor non-hotel gasten?

we kunnen het altijd open stellen voor anderen, is nog niet echt over gedacht.

Het is prima om niet-gasten toe te laten om te proeven van Ibis, hoe is die splitsing in het hotel, leef en slaap gedeelte?

Wat is de volgende stap?

Prototype bouwen, testen en verbeteringen doorvoeren aan de hand van de resultaten.

Notities

Hoe open gaan we zijn met ons platform vergeleken met de betalende gasten van Ibis.

Blijf kritisch in het bedenken van je onderzoeksvragen, probeer niet te erg uit je eigen concept te onderzoeken.

Feedback Ibis

Hoe komt de reiziger hier, auto, fiets, trein? Waar verblijft die?

Keep it simple. Welk type mensen willen we binnen ons platform focussen. Millenials? Millenials hebben minder geld.

Segment, wat hebben millenials te besteden voor hun vakantie, hoeveel is dat per dag?

Welke hotels kunnen meedoen, kijk niet alleen naar Ibis?

Verschillende prijs filters, $, $$, $$$, $$$$ maybe?

Blijf waarom vragen over je concept. Afbakenen als eerste en vervolgens weer uitbouwen.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/project/2015_2016/mlab_hotel_t1/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *