Feedback op flowcharts

Na ons nieuwe concept aan de hand van onze flowcharts gepresenteerd te hebben in de les, kwamen er twee belangrijke punten aan het licht.

Allereerst werd er gevraagd, wanneer communiceren jullie door naar de reiziger wat het hem gaat kosten. Doordat wij binnen het prototype geen bericht hadden voor de reiziger wat betreft kosten, kan de reiziger worden afgeschrikt. Wij gingen er min of meer blind vanuit dat de reiziger “wel zal weten dat het gratis is”.

Daarnaast werd er aan ons de volgende vraag gesteld; “Hoe gaan jullie de app verspreiden onder de locals?”. Dit is ook een erg goede vraag, voornamelijk richting de opdrachtgever een belangrijk punt om over na te denken. Hoewel wij in principe geen marketeers zijn, zal de opdrachtgever het wel fijn vinden om te weten dat we hier over na hebben gedacht.

Ons antwoord

Op het eerste punt van de feedback hebben wij gereageerd met een bondige, maar duidelijke uitleg over hoe het systeem in elkaar zit. Over het tweede puntje feedback hebben wij nagedacht, maar hier zijn we nog niet volledig over uit. Dit is dus iets waar we goed over na moeten denken voor we maandag onze eindpresentatie geven.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/project/2015_2016/mlab_hotel_t1/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *