Verbeelden (3)

Het logo

Wij hebben onderling gesproken over verschillende logo’s, en ons leek de microfoon het beste omdat er geluiden opgenomen moeten worden. Bij ons logo en bij ons spel hoort natuurlijk ook een titel. Wij hadden verschillende titels bedacht zoals Herrie in 010, Luid!, Lawaai en Wat je hoor, in Rotjeknor! Uiteindelijk vonden we de laatste het leukste, omdat ons spel met Rotterdam te maken heeft en je dan ook verschillende dingen kan horen. Wij zijn er ook van bewust dat er in onze titel een spelfout zit, maar dit vinden wij juist leuk omdat merendeel van de Rotterdammers zich daar niet druk om maakt, dat maakt het dan ook typisch Rotterdams.

Logo schetsen van Lianne.
Logo schetsen van Lianne.
Logo illustrator schets door Lianne Vreezen.
Logo illustrator schets door Lianne.

We hebben er voor gekozen om onze app op deze manier in te delen:

  • Wanneer de app geopend wordt, is er het logo met de titel van ons spel te zien.
  • Hierna komt er een scherm met een knop om te starten.
  • Wanneer het geluidsfragment komt, is weer het logo met de titel te zien.
  • Na het fragment is er een scherm met de opdracht te zien, en dan is er een knop om het fragment op te nemen. Op ditzelfde scherm zijn rechts- en linksonder de knoppen om te gaan naar het geluidscollage en/of naar het scherm te gaan met de statistieken.

 

Office Lens 20151008-163432
Storyboard van Mark.
Stukje storyboard door Lianne.
Stukje storyboard door Lianne.
Schets van de app door Lianne.
Schets van de app door Lianne.

Illustrator schetsen gemaakt door Lianne. (Copyright voor de waveform gaat naar Milky – Digital Innovation en voor de beker naar Grant Fisher.)
foto 1 (5)foto 2 (3)foto 3 (1)Storyboard door Annelien.

Storyboard door Thomas Bervoets.
Storyboard door Thomas Bervoets.

Geschreven door Lianne Vreezen.